Krówki reklamowe w promocji biznesu

Możemy potępiać epokę socjalizmu w naszym kraju, ale na pewno nie da się zapomnieć wielu produktów, które kojarzą się z tamtym okresem. Obecnie wraca moda na retro i to retro z okresu PRL-u. Modne są niektóre meble z tamtego okresu, internetowe fora z nostalgią wspominają urządzenia elektroniczne wyprodukowane przez Unitrę, a kubki „Społem” robią furorę w modnych lokalach typu „wódka i śledzik”.

Bez wątpienia wielkimi gwiazdami minionej epoki były słodycze. Wedlowskie czekolady, lody Familijne czy galaretki w kształcie cytrusów. No i lemoniada w proszku, którą na sucho jedli uczestnicy chyba każdej zabawy przy podwórkowym trzepaku. Jednak chyba największą gwiazdą tamtej epoki, znaną nie tylko w Polsce, ale i za granicą, były krówki.

Zabawne, jak siła nostalgii łączy się z nowoczesnymi działaniami marketingowymi. Obecnie powstają krówki reklamowe, cukierki bazujące na „starych”, peerelowskich krówkach, owiniętych w papierek zawierający treść reklamową. To znakomity pomysł na wypromowanie swojej firmy, czy nowego produktu. Na opakowaniu można zamówić dowolną treść, opracować ją w estetyczny sposób i gładko podać partnerowi biznesowemu czy klientowi.

Konferencyjne krówki reklamowe

Wyobraźmy sobie konferencję traktującą o poważnych sprawach – wykłady, wykresy i uczestników, którzy muszą czymś zająć ręce. Na stołach napoje gazowane i… krówki. Uczestnicy chętnie sięgają po tę słodką przekąskę, rozwijają opakowanie i biernie lub aktywnie przyswajają przekaz reklamowy. To sytuacja win-win – nasza reklama rozeszła się wśród odbiorców, a klienci ze smakiem zjedli krówkę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *